3 Mayıs 2009 Pazar

İNSAN OLAN



Cirik Haci / FEZALİ

Cirik.Haci@gmx.de

Gür sesin korkusuz yüreğin kaldı
İnsan olan canlarda yaşar dostum
Haberini altmış sekiz kuşağı aldı
İnsan olan canlarda yaşar dostum

Duruşun dik candan ona hayranım
Haykıran nefesin daha duyarım
Yeniden doğuşun gelir baharım
İnsan olan canlarda yaşar dostum

Uzun saç, saz elinde resimlendin
Haksız sistemde ona biledin, kin
Çağrınla uyandı yolunda, yüz bin
İnsan olan canlarda yaşar dostum

Kararlı cesaret fasizm üstüne
Oturmadın haksızların postuna
Üretenler hasrettir gerçek dostuna
İnsan olan canlarda yaşar dostum

Örnek oldun senden sonra bizlere
Yumruk oldun gerici yobazlara
Dağların feryadı ova düzlere
İnsan olan canlarda yaşar dostum

Fezalim, İhsani, Haci'den bir can
Yolumuz eşitlik yürüyor kervan
Özümüz yaşıyor, dönüyor devran
İnsan olan canlarda yaşar dostum

Hiç yorum yok: