28 Haziran 2009 Pazar

TANRIYA SİTEM



Cirik Hacı / FEZALİ

Tanrı, ince bir köprün varmış, nerede?
Hangi şirket yaptı, harcı sağlam mı?
Zemzem suyuna şifa derler derde
Şifayı bulan melekler sağlar mı?

Sorgu sual eden melek diyorlar
Ne yedin, ne verdin bilek diyorlar
Etinle kemiğin görek diyorlar
Her yanım kırık melekler bağlar mı?

Namaz kılmam, niyaz ettim kâbeyi
Haram filan doldurmadım heybeyi
Çalıştım doyurdum ağayı beyi
Benim halime melekler ağlar mı?

Süre indiren melekler seninle
Sözün vardır İsa denen dölünle
Halkef oluşun dahası kiminle
Günahım fazla melekler dağlar mı?

Seni kıran lanetmiş burda orda
Çağırsam gelir misin kalırsam darda
Eğer gözün yoksa çok fazla kârda
Gören melekler elim kolum yağlar mı?

Cennet cehennemi duydumda bilmem
Korkarım yanmaktan inanki sormam
Fezalim hesapsız bir daha gelmem
Sel olsam melekler benle çağlar mı?

Hiç yorum yok: